20.11.2024, Sala konferencyjna C, I piętro, EXPO XXI
Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena promocyjna karty wstępu 390 zł (cena promocyjna do 31 października dla przedstawicieli sieci handlowych). Język konferencji: polski
Szczegółowa agenda jest w trakcie budowy, w programie m.in.:
Aktualne potrzeby konsumentów – jak kupują dzisiejsi Polacy? (na podstawie raportu Omni-commerce. Kupuję wygodnie”) - Patrycja Sass-Staniszewska. Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Rady ds. Cyfryzacji V kadencji przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Strategia sprzedaży wielokanałowej i ceny. - Szymon Bujalski – Co-founder Studio111, wiceprzewodniczący Rady e-Izby. Doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży handlowej, szczególnie w obszarze e-commerce. W latach 1999-2010 pracował w firmie Komputronik, gdzie jako Wiceprezes współuczestniczył w wprowadzaniu spółki na giełdę papierów wartościowych w Warszawie i współtworzył jeden z pierwszych sklepów internetowych w Polsce. W latach 2010-2015, jako Head of Retail w Grupie Naspers, zarządzał spółkami Retail z portfolio Grupy Allegro. Od 2015 roku związany z Empik, gdzie rozwijał ofertę e-commerce i wprowadził marketplace oraz był współodpowiedzialny za wdrożenie Empik Premium. Ostatnie 3 lata spędził w Grupie Modivo/eobuwie gdzie zarządzał sklepami w 20 krajach. Obecnie Co-founder agencji Studio 111, wiceprzewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.
W dzisiejszej walce o klienta cena jest ważna, ale nie najważniejsza. Walka samą ceną to droga donikąd. Sprzedawca (retailer) powinien:
W ramach prelekcji omówiona zostanie wielokonaławość oraz jej wpływ m.in. na większą elastyczność cenową czy lepsze dotarcie do klienta. A także popularne w Polsce porównywarki cenowe oraz przydatne wskazówki jak z nimi walczyć?
Neurodesign: Jak Wpływać na Mózg Klienta Poprzez Przestrzeń Sklepową. - dr Marek Borowiński
Neurodesign to trend, który łączy wiedzę o ludzkim mózgu z projektowaniem wnętrz. W tym temacie wyjaśnię, jak można wykorzystać zasady neurologii, aby tworzyć sklepy, które aktywują określone emocje i decyzje zakupowe. Od oświetlenia po rozmieszczenie produktów – zobacz, jak sprawić, aby Twój sklep dosłownie "rozmawiał" z umysłem klienta.
Technologiczna luka w wymiarowaniu przesyłek e-commerce. Cubetape. - nowy wymiar skuteczności. - Piotr Klepczarek, Dyrektor Generalny EMEA, Cubetape. Jako dyrektor generalny w Cubetape EMEA buduje strategię Go-To-Market, partnerstwa i alianse. Innowacyjne mobilne urządzenie do wymiarowania, Cubetape, zapewnia precyzyjne pomiary paczek i palet, stanowiąc pionierskie osiągnięcie w logistyce, transporcie i handlu.
Nowoczesne rozwiązania płatnicze: klucz do rozwoju, nie ograniczenie. - Paweł Muniak PayTel SA, Director of Product Management.Ekspert w dziedzinie płatności. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Biura Zarządzania Produktami w PayTel (Grupa SIBS), gdzie kieruje pracami nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań omni-channel, skupiając się na wzroście konwersji i upraszczaniu ścieżki zakupowej. Wcześniej pracował w firmie Klarna, gdzie odpowiadał za rozwój marki w Polsce oraz budowę strategicznych współprac z kluczowymi partnerami. Jego specjalizacją jest tworzenie rozwiązań opartych o nowoczesne technologie, dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów i partnerów biznesowych w branży handlowej.
Czy można dostarczyć sukces?- Katarzyna Gniewosz, dyrektor handlowy Modern Expo. Jako doświadczony lider i sprzedawca z wieloletnim doświadczeniem w branży retail, koncentruję się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które maksymalizują wartość dla klientów. Moja pasja do optymalizacji procesów sprzedażowych i umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych pozwalają mi skutecznie identyfikować potrzeby klientów i wdrażać strategię, która przynosi realne rezultaty. Wierzę, że kluczem do sukcesu w retailu jest nieustanne poszukiwanie najlepszych rozwiązań i dostosowywanie ofert do zmieniających się warunków rynkowych.
Wideoanaliza w retailu - 5 rzeczy, które system CCTV może zrobić za Ciebie. - Armen Moska. Business Development Manager, Retail Technology Solutions, HIKVISION POLAND. Od ponad 10 lat wspiera największe sieci detaliczne w procesie transformacji cyfrowej. Doradza w zakresie rozwoju technologicznego poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych w placówkach handlowych, skupiając się przede wszystkim na opracowaniu koncepcji i wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań wpierających kluczowe obszary ich działalności. Swoje doświadczenie zdobywał jako dostawca zintegrowanych technologii budujących przewagę konkurencyjną swoich Klientów. Specjalizuje się w systemach centralnego zarządzania obiektami rozproszonymi ze szczególnym uwzględnieniem technologii obiektowych. W Hikvision Poland od ponad roku odpowiada za rozwój relacji biznesowych z kluczowymi Klientami sektora detalicznego. Prowadzi projekty oparte w głównej mierze o zaawansowaną analizę wideo w placówkach handlowych.