Nawigacja

Zwycięzcy Best Shop Concept Awards 2014

  Kategoria: Supermarket
Freshmarket (ul. Towarowa, Poznań)

To nowoczesny sklep o powierzchni 330 mkw., wyróżniający się funkcjonalnym designem, szeroką ofertą produktów świeżych, wysokiej jakości (pieczywo, warzywa i owoce), a także tradycyjnych. Do tego bogaty wybór wyselekcjonowanych win oraz mini-kawiarnia.
     
  Kategoria: Dyskont
Lidl (ul. Modlińska, Warszawa)

Powierzchnia sklepu to ok. 1300 mkw. Nowoczesna elewacja, spójna dla całej sieci architektura wnętrza i komplementarne ułożenie towarów. Na uwagę zasługują strefy „Chrupiące z pieca” z pieczywem wypiekanym kilkanaście razy dziennie, „Ryneczek Lidla” w formie targu owocowo-warzywnego,  „Winiarnia Lidla”.
     
  Kategoria: Convenience
1 Minute (Dworzec Centralny, Warszawa)

Sklep o powierzchni 78 mkw., na której znalazła się bogata oferta produktów, dodatkowo wzbogacona o kategorie fast food i fresh food. Nowoczesny design, świetna kolorystyka i oświetlenie produktów, logiczny układ. Asortyment dobrany z myślą o klientach – głównie podróżnych (sklep zlokalizacja (Dworzec Centralny PKP)
     
  Kategoria: Sklep odzieżowy
Pan Tu Nie Stał (ul. Koszykowa, Warszawa)

Koncept niezwykle oryginalny, począwszy od nazwy sklepu, nazwy linii produktowych – nawiązujących do czasów PRL. Przemyślany układ sklepu, funkcjonalne meble, niebanalny klimat. Miejsce z dużym potencjałem! Powierzchnia sklepu: 110 mkw.
     
  Kategoria: Sklep odzieżowy - wyróżnienie
8a.pl (ul. Witkiewicza, Gliwice)

Wyróżnienie w tej kategorii przypadło sklepowi stacjonarnemu, który funkcjonował wcześniej wyłącznie jako sklep internetowy. Projekt jest dziełem studia Emkwadrat Architekci. Minimalistyczny, funkcjonalny i spójny koncept mieści się na blisko 400 mkw. powierzchni.
     
  Kategoria: Remodeling
Vistula (CH Manufaktura w Łodzi)

Salon zrealizowany jest w nurcie stworzonym przez pracownię Zamek Design. Standaryzacja remodelingu jest kompozycją elegancji i męskiego charakteru. Zaproponowana koncepcja zdecydowanie zmieniła salon bardzo prostymi zabiegami –
salon z jasnego jednoprzestrzennego wnętrza został zmieniony na ciemnoszary sklep z charakterem.
Powierzchnia sklepu: 114 mkw.