Zwycięzcy Best Shop Concept Awards 2014
Kategoria: Supermarket Freshmarket (ul. Towarowa, Poznań) To nowoczesny sklep o powierzchni 330 mkw., wyróżniający się funkcjonalnym designem, szeroką ofertą produktów świeżych, wysokiej jakości (pieczywo, warzywa i owoce), a także tradycyjnych. Do tego bogaty wybór wyselekcjonowanych win oraz mini-kawiarnia. |
||
Kategoria: Dyskont Lidl (ul. Modlińska, Warszawa) Powierzchnia sklepu to ok. 1300 mkw. Nowoczesna elewacja, spójna dla całej sieci architektura wnętrza i komplementarne ułożenie towarów. Na uwagę zasługują strefy „Chrupiące z pieca” z pieczywem wypiekanym kilkanaście razy dziennie, „Ryneczek Lidla” w formie targu owocowo-warzywnego, „Winiarnia Lidla”. |
||
Kategoria: Convenience 1 Minute (Dworzec Centralny, Warszawa) Sklep o powierzchni 78 mkw., na której znalazła się bogata oferta produktów, dodatkowo wzbogacona o kategorie fast food i fresh food. Nowoczesny design, świetna kolorystyka i oświetlenie produktów, logiczny układ. Asortyment dobrany z myślą o klientach – głównie podróżnych (sklep zlokalizacja (Dworzec Centralny PKP) |
||
Kategoria: Sklep odzieżowy Pan Tu Nie Stał (ul. Koszykowa, Warszawa) Koncept niezwykle oryginalny, począwszy od nazwy sklepu, nazwy linii produktowych – nawiązujących do czasów PRL. Przemyślany układ sklepu, funkcjonalne meble, niebanalny klimat. Miejsce z dużym potencjałem! Powierzchnia sklepu: 110 mkw. |
||
Kategoria: Sklep odzieżowy - wyróżnienie 8a.pl (ul. Witkiewicza, Gliwice) Wyróżnienie w tej kategorii przypadło sklepowi stacjonarnemu, który funkcjonował wcześniej wyłącznie jako sklep internetowy. Projekt jest dziełem studia Emkwadrat Architekci. Minimalistyczny, funkcjonalny i spójny koncept mieści się na blisko 400 mkw. powierzchni. |
||
Kategoria: Remodeling Vistula (CH Manufaktura w Łodzi) Salon zrealizowany jest w nurcie stworzonym przez pracownię Zamek Design. Standaryzacja remodelingu jest kompozycją elegancji i męskiego charakteru. Zaproponowana koncepcja zdecydowanie zmieniła salon bardzo prostymi zabiegami – salon z jasnego jednoprzestrzennego wnętrza został zmieniony na ciemnoszary sklep z charakterem. Powierzchnia sklepu: 114 mkw. |